Re: Windows NT 4.0 parę pytań

Autor: RIP <crystal666_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 11:12:32 MET DST

>- jest dostepna u Dell'a jako czesc ich sterownikow - teraz sie
> to nazywa Intea01i.exe (DELL LATITUDE D600).

ok ale co? wstarczy odpalić plik, czy są jeszcze jakieś bajery?

Nie wiem jak się instaluję pod NT jeżeli jest tak samo jak w w2k to sobie
poradzę, czy to wszystko??

Acha chcę zaktualizować NT 4.0 do SP 6a, a jak tam jest z grafiką i innymi
sterami mam GF 4 440mx Se.

System potrzebuję do biura. Jest tani a potrzebuję Legala

pzdr:)