Re: Windows NT 4.0 parę pytań

Autor: RIP <crystal666_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 16:30:56 MET DST

> NVidia stery robi, ostatnie forceware to jakies 77 albo 76, musisz
> zainstalowac SP6a zeby wogole cokolwiek robic, po zainstalowaniu sterownikow
> musisz!!!!! polozyc raz jeszcze sp6a i postfix

ok domyślam się że po każdym instalowniu sterów muszę łatać to SP6a tylko
nie czję tego postfix ????

A z urządzen multimedialnych to tylko karta sieciowa (nie musi zresztą być)
drukarka igłowa PANASONIC kx-1150 (drukowanie pod subiektem5 dla dos), i
jakie audio

USB to głownie chodzi mi o pendriva 128mb EMTECA - przenoszenie danych z
pracy do domu

pzdr:)