Re: Jaka różnica między Home a Prof

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 19:47:11 MET DST

Ziemek Borowski wrote:
> I co? To co powyżej niezbędne jest do życia na np. notebooku służącym do
(...)
> Jak rozumiem gdy będzie Vista postulować będziesz Enterprise :)

Czy ja wiem, czy się szybko na Vista przesiądę? Pewnie po pewnym czasie
obchodzenia szerokim łukiem postanowię się z tym wynalazkiem bliżej
zapoznać.
Co do różnicy w Home i Professional, to ja patrzę na to trochę inaczej.
Przede wszystkim nie jestem ZU, lubię sobie pogrzebać. Po drugie ceny
np. laptopa z Home i Professional często nie różnią się tak bardzo jak
wskazuje na to różnica w cenie między Home i Pro. Po trzecie OS kupuje
się raz na lat kilka, i jeśli nie będzie się patrzyło na ten zakup jako
jednorazowy wydatek, to się okazuje, że po rozłożeniu na lata
korzystania z danego systemu moje zdrowie (w takim sensie, że to co chcę
robić nie jest blokowane przez to, że jest to Home) jest ważniejsze niż
około 0,30PLN dziennie (różnica w cenie mojego laptopa w wersji z Home i
Pro w stosunku do czasu jego użytkowania) :)

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl