Re: Jaka różnica między Home a Prof

Autor: Adam Kobylinski <adamkob_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 10:06:48 MET DST

Użytkownik "Ziemek Borowski" <ziembor.news@ZiemBor.Waw.PL> napisał w
wiadomości news:slrndl2ecj.6mc.ziembor.news@tau.ceti.pl...
> Borro na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> Paweł Goleń napisze, że tak, bo ACL-e. Ja istotnych powodów nie widzę
> dla maszyny jednoużytkownikowej, poza domeną.

Sam używam (i preferuję XP Prof) bo nie jestem ZU, to znaczy jako
programista ASP.NET cenię sobie dostęp do IISa jaki jest w Prof, z tego co
wiem Home nie posiada. Myślę, że taki IIS także dla usera "nieprogramisty"
może się nadać, zawsze można sobie na szybko mały serwerek WWW, SMTP i FTP
postawić. Ponadto mając XP Prof moge zostawić go włączonego i potem zdalnie
z domku się do niego dostać przy pomocy zdalnego pulpitu. W wersji Home
musiałbym kombinować z VNC lub czymś podobnym. Myślę, że jak dla mnie te ok
200PLN różnicy w cenie jest warte tego co oferuje, ale to już naprawdę
zależy od konkretnego zastosowania i tutaj samemu trzeba się dobrze
zastanowić.
Pozdrawiam
Adam