Re: Windows XP zwariował- problem z plikami .exe

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 20:04:45 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:dir8pf$fa1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wybitnie uzdolniony(a) maranta1 <maranta1@o2.pl> napisał(a) w wiadomości
> news:dir4la$6tq$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
>
> [...]
>
> Usnun z rejestru zapis:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon
> "LegalNoticeCaption"= xxxxxxxxxxxxx <-- usun to
> "LegalNoticeText"= xxxxxxxxxxxxxx <-- usun to

Nie mam w rejestrze w Windows\CurrentVersion czegoś takiego jak Winlogon,
jest to w WindowsNT, ale z kolei nie ma tu tych wpisów: "LegalNoticeCaption"
i "LegalNoticeText"
Zrobiłam fotki (jakość tragiczna) tego okienka-
http://maranta.livenet.pl/zrzuty.htm

Z drugą częścią edycji rejestru sobie poradziłam. Jeszcze mam problem z
panelem sterowania SoundMAX karty dźwiękowej i zniknęły ikonki monitorków z
zasobnika, tych monitorków od połączenia z netem, choć mam zaznaczoną opcję-
pokaż ikonkę w obszarze powiadomień podczas połączenia. Ale to już małe
piwo.
Pliki .reg skojarzyłam z edytorem rejestru, mam nadzieję, że dobrze. Na
pewno jeszcze będą się różne błedy pojawiały, ale już bliżej niż dalej do
zwycięstwa :)

Dziękuję za dotychczasową pomoc.

Tak się zastanawiam... akurat rano Windows pobierał automatycznie jakieś
uaktualnienie, czy łatkę, zaczął ją instalować i wtedy zostało zerwane
połączenie z netem, nie mogłam się ponownie z Neo połączyć, próbowałam modem
na chwilkę odłączyć, ale to nie pomogło, więc Windowsa zrestartowałam
kompletnie zapominająć, ze on tam cosik instaluje, może to było przyczyną,
że podczas zamykania wyskoczył błąd i kompi zawisł całkiem i wtedy cosik
namieszał...

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/