Re: Zmiana nazwy konta

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 11:47:14 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:mbR5A5B58FB76171UseAB@localhost...

> Ciekaw jestem jak to wydedukowałeś...?

A co tu dedukować? Facet napisał: "Niby mały szczegół, a już bym na
rzeczywistym systemie pozbawił się dostępu". To świadczyć może o dwóch
rzeczach - ma na rzeczywistym systemie tylko jedno konto, albo ma tam tylko
jedno konto z uprawnieniami adminowskimi. Zatem Michał zareagował zupełnie
prawidłowo i nie rozumiem, skąd Twoje zdziwienie?

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]