Re: Problem z autochk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 11:41:20 MET DST

Użytkownik "Maniek" <w@w.w> napisał w wiadomości
news:dhivef$bq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a wiec tak mam okno logowania wpisuje haslo i tak jakb chcial sie
> logowac ale on zaraz sie sam wylogowue i znowu mam okno do
> logowania i takie bledne kolo. przeinstalowalem system i jest to
> samo. Co jest grane bo juz nie wiem.

Aha. No to prawdopodobnie bawiłeś się partycjami i zmieniła się
literka partycji systemowej. Zwróć też uwagę na wartość wpisu
Userinit, bo może jakiś szkodnik ją podmienił.

249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

--
M.   [MS-MVP]