Re: Zmiana nazwy konta

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 12:15:44 MET DST

Tadeusz Łopatkiewicz napisał(a):

> A co tu dedukować? Facet napisał: "Niby mały szczegół, a już bym na
> rzeczywistym systemie pozbawił się dostępu". To świadczyć może o dwóch
> rzeczach - ma na rzeczywistym systemie tylko jedno konto, albo ma tam tylko
> jedno konto z uprawnieniami adminowskimi. Zatem Michał zareagował zupełnie
> prawidłowo i nie rozumiem, skąd Twoje zdziwienie?

Pozbawiłbym się, gdybym to zrobił na rzeczywistym systemie, a ja to
zrobiłem pod VMWare.Na rzeczywistym systemie mam jedno konto admina i
konto gościa, na którym pracuje na codzień.Na wirtualnej maszynie to ja
już nie pamiętam ile ich mam:-) W każdym razie najpierw każdą rzecz wolę
sprawdzić pod VMWare, bo systemu XP nie znam dobrze

INNY