Re: Windows XP zmiana cd key [POMOCY]

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 11:44:02 MET DST

Marta wrote:
> Panowie witam.
> Mam taki problem...
> Muszę się przyznać, bo nie da się ukryć iż od jakiego czasu uzywałam,
> w moim akademiku widnowsa XP PRO, zainstalowanego niestety z numerem
> cd key od dolegi nie trudno się domyślić iż był " not legal". Dobrze
> mi się na nim pracowało... ustawiłam sobie sama ;-), wszystko co
> należy. Założyłam firmę i byłam zmuszona do zakupu orginalnego
> windows-a. Tak też zrobiłam. Niestety, nie mogę tracić czasu na
> ponowna instalację, całości zajmie mi to za dużo czasu. Mam przed
> [...]

Próbowałaś zmienić numer pod kreatorem aktywacji?
http://support.microsoft.com/kb/328874/PL/

Jeżeli legalny numer nie działa, to pewnie masz spiraconą wersję XP Pro
Corporate, a numer od wersji OEM albo Retail nie będzie działał.

Ale może da się zainstalować system na istniejącym (bez kasowania tego co
jest)? Wtedy powinno przyjąć nowy numer.

--
Azarien