Re: zamykanie flash'y

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 10:15:55 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h53tlddflhu4.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> Fajnie że ten adBlock do Opery w końcu jest ale do pierwowzoru to mu
> jeszcze trochę brakuje :) Trza będzie poczekać i pilnie śledzić
> rozwój.Po prawie roku używania FF postanowiłem znowu dać szansę
> Operze i nie mogę się przyzwyczaić do tych piep* "latających"
> flashowych popupów. Ostatnio widziałem je w IE a tu znów wyskakują
> :) BTW: wie ktoś jak je skutecznie "zniknąć"? Ale tylko te
> konkretne flashe. Nie chcę wyłączać w ogóle wszystkich flashy a
> podrasowany filter.ini takiż \etc\HOSTS + adBlock nie daje sobie
> rady...

U mnie doskonale działa przepis ze strony
http://nontroppo.org/wiki/BlokowanieReklam - patrz "Ukrywanie flashy
przy użyciu CSS". Zamiast flasha pojawi się małe okienko z napisem
"Flash", którego kliknięcie spowoduje załadowanie zablokowanej
zawartości. Przy odrobinie dobrych chęci można sobie dorobić przycisk
do wyłączania tej blokady na toolbarze.

Jest jeszcze coś takiego:
http://userjs.org/scripts/general/enhancements/remove-transparent-flash

--