Re: zamykanie flash'y

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 19:25:52 MET DST

Dnia 2005-09-27, *Michal Kawecki* w: <news:b6s9hd.ubr.ln@kwinto.prv>
napisał(a):

> Zainstaluj Operę (od kilku dni jest freeware) i przeczytaj
> http://nontroppo.org/wiki/BlokowanieReklam .

Fajnie że ten adBlock do Opery w końcu jest ale do pierwowzoru to mu
jeszcze trochę brakuje :) Trza będzie poczekać i pilnie śledzić rozwój.Po
prawie roku używania FF postanowiłem znowu dać szansę Operze i nie mogę
się przyzwyczaić do tych piep* "latających" flashowych popupów. Ostatnio
widziałem je w IE a tu znów wyskakują :) BTW: wie ktoś jak je skutecznie
"zniknąć"? Ale tylko te konkretne flashe. Nie chcę wyłączać w ogóle
wszystkich flashy a podrasowany filter.ini takiż \etc\HOSTS + adBlock nie
daje sobie rady...

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*