Re: Znikające ikony w trayu.

Autor: <trudnyWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 10:09:29 MET DST

> Takie objawy występują jeżeli Explorer "umrze" w czasie
> startu systemu i zostanie automatycznie uruchomiony ponownie.
> Nic nie wskazuje na takie zachowanie (np. pojawienie się
> paska zadań, zniknięcie go i pojawienie się ponownie)?

Też mi to chodziło jakiś czas temu po głowie, przyglądałem się uważnie i jestem
skłonny przypuszczać, że explorer startuje normalnie. U znajomego z piratem, o
którym pisałem wcześniej, system wstaje, startuje gui, pokazuje się pasek
explorera, zegar i jedna za drugą pokazują się ikony uruchamianych aplikacji. U
mnie wstaje system, startuje gui, pokazuje się pasek, zegar. A potem różnie -
czasem pokaże się ikonka ati i sieci, czasem tylko antispy albo DeamonTools,
czasem tylko zegar. Dysk pracuje cały czas, programy się ładują, są uruchomione,
a ikon nie ma.
Czasem gdy zamykam system, to nagle pokazuje się ikonka DeamonToolsa. Wygląda to
tak, jakby podczas zamykania kolejnych aplikacji coś tam w trayu próbowalo się
pokazać, ale daje radę tylko DT. Po czym system bez problemu się zamyka.