Re: Uruchamianie się programu przed startem Windy

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 10:43:21 MET DST

Osoba podpisana jako ergo <ergo1978WYTNIJTO@op.pl> w artykule
<news:308b.00001f44.4339f79a@newsgate.onet.pl> pisze:

> Witam!
>
> Jakiś czas temu zainstalowałem program (debugger),

A wróżka zgadnie, co to za program i udzieli prawidłowej odpowiedzi...

> który startował PRZED
> windowsem (XP).

Windows XP należą do rodziny NT. Piszesz na niewłaściwą grupę.

> [...]
> uruchomić ten program, no i wszystko ok. Niedawno odinstalowałem go
> ale ku mojemu zdziwieniu przy włączaniu kompa zainstalowany uprzednio
> program dalej daje o sobie znać już nie w postaci komunikatu ale
> pojawia się czarny ekran i migający znak podkreślenia w lewym górnym
> rogu ekranu. Windę odpala się jedynie gdy nacisnę ESC (czyli normalny
> tryb gdy nie chciało się aby ten program się włączył gdy był jeszcze
> zainstalowany). Wnioskuję stąd że jakieś pozostałości (wpisy) jeszcze
> zostały w moim kompie, które powodują ten efekt.

Pewnie pozostały wpisy w boot.ini, a może jakieś dodane czy podmienione
pliki startowe. Trudno jednak zgadnąć, nie znając programu, który to zrobił.
Podaj szczegóły i szukaj odpowiedzi na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt,
dokąd wysyłam crossposta i ustawiam FUT.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)