Re: [xp ust. zabezpieczen sieci] Co i gdzie ustawic aby moc...

Autor: blonDIE <blon_die_at_no.spam.!.wp.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 12:21:49 MET DST

Troszke poszukalem, czy ktos moze mnie oswiecic czy chodzi o te opcje :
W zasadach zabezpieczen loklanych na swoim kompie :

wyłączyć następujące opcje:

  a.. Dostęp sieciowy: zezwalaj na anonimową translację identyfikatorów
SID/nazw.
  b.. Dostęp sieciowy: zezwalaj na stosowanie uprawnień Wszyscy do
anonimowych użytkowników.
Natomiast jako włączone z kolei te:

  a.. Dostęp sieciowy: nie zezwalaj na anonimowe wyliczanie kont SAM.
  b.. Dostęp sieciowy: nie zezwalaj na anonimowe wyliczanie kont SAM i
udziałów.
Nie mam mozliwosci przetestowac tego w pracy ale chcialbym wiedziec czy to o
to chodzi...

--
-------
blonDIE