[xp ust. zabezpieczen sieci] Co i gdzie ustawic aby moc...

Autor: blonDIE <blon_die_at_no.spam.!.wp.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 11:56:51 MET DST

... podlaczac sie na inny komp poprzez otoczenie sieciowe na zasob adm.
Dokldaniej chodzi mi o to, aby za kazdym razem pytal sie jako kto chce sie
podlaczyc.
Dotej pory mam tak, ze pojawia sie okienko z wybranym userem jako
"NazwaKompa\Gosc" i nie mozna tego zmienic.

Musze wtedy uzywac z lini komend "net use \\NazwaKopma\c$ /USER :
NazwaKompa\Administrator"
Czy to cos musi byc zmienione na moim kompie, czy na kompie docelowym.

Gdzies cos kiedys czytalem ze WinXp podlaczajac sie do innego kompa wymienia
po cichu informacje jakich ma userow u siebie i sprawdza jacy sa na kompie
do kotrego sie podlaczam.
Nie chce na obu ustawiac takich samych userow - wolabym aby mnie zapytal
jako kto sie chce podlaczyc.

--
-------
blonDIE