Re: Admin czy nie?

Autor: szpon <szpon.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 12:23:54 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:pcrlgd.s5g.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Andrzej" <muscle4@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Masz zapewne jeszcze jedno konto, o nazwie Administrator, pojawi się
> jak wejdziesz w tryb awaryjny. Ograniczenia (być może) zostały
> założone jakimś tweakerem, popatrz w kluczu
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies.

Nie musisz odpalać trybu awaryjnego, żeby na admina się zalogować. Wyloguj
się z swojego profilu, gdy będziesz miał ekran wyboru użytkownika, wciśnij
kilka razy Ctrl+Alt+Del. Pojawi się okno logowania - zaloguj się jako
administrator i sprawdź, czy na profilu administrator też występuje ten
problem.