Win2k i IE6.0 - dziwny problem

Autor: szpon <szpon.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 12:29:47 MET DST

Witam. Ostatnio musiałem przeinstalować całkowicie Win2k. Partycja C -
format, świerza instalka Win2k. Zainstalowałem SP4, IE6.0 SP1 oraz wszystkie
łaty z Windows Update. Do tego dorzuciłem wirtualną maszynę Java SUNa
(najnowsza, też z wszystkimi łatami). A teraz opiszę mój problem: IE6 nie
wyświetla poprawnie stron internetowych, w profilach nie należących do grupy
Administrators. Na stronach brakuje np. obrazków, albo w ogóle nie ma nic
(jedynie białe tło). Problem znika, gdy dodam dany profil do grupy
Administrators. Jednak to nie jest rozwiązanie (z komputera korzysta wiele
osób, część z nich nie może mieć dostępu do danych krytycznych). Ktoś ma
jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić? Żeby było ciekawiej - dodam, że nie
wszystkie (ale większość) stron WWW jest nieprawidłowo wyświetlana.

PS. Instalacja np. Firefoxa nie załatwia problemu (niektóre programy, np.
Tlen korzystają z kontrolki ActiveX IE - np. w Tlenie nie widać żadnych
napisów w oknie rozmowy).