Re: 7 wersji Visty

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 14:57:14 MET DST

Michal Biek <mb@2.pl.invalid> napisał(a):
> Odczepiłem się przecież, ale skoro chcesz to jeszcze raz:
> "...I pomyśleć, że teraz ludzie mają problemy z wyborem pomiędzy XP Pro i
> :)" jest punktem widzenia pewnie alter-ego GN, które stać tylko na jedno
> zdanie zakończone':-)' + odsyłacz.
> EOD

Nie miałem żadnego obowiązku pisać więcej na ten temat. To był post
informacyjny a nie mający wyrażać poglądy czy zaczynać dyskusje. Teraz
piszesz EOD ale przecież to Ty zacząłeś dyskutować, ja tylko chciałem podać
listę wersji. Ponadto miałem pewne prawo napisać to lekko humorystyczne
zdanie. Zauważ, że Twoje posty bardzo często są pisane lekkim stylem.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/