Re: Po co windows uzywa tyle swap'a?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 14:52:34 MET DST

Paweł Goleń log:
> I dokładnie to pokazuje ten wskaźnik, który w Task Manager opisany jest
> jako PF Usage. ProcessExplorer z Sysinternals już lepiej go opisuje.

Nie chcę zanadto deliberować, czy wskaźnik jest źle czy dobrze opisany!
AFAIK określenie PF Usage (w skrócie) jest zgodne z używanym przez M$ opisem
obiektu WMIService czyli używaną nazwą 'Win32_PageFileUsage'. BTW
inkryminowane informacje można uzyskać tylko za pomocą tego obiektu:-) IMHO
to trochę może wyjaśniać dlaczego jest taki opis, a nie inny. Zgadzam się
jednak z przepiscami, że mniej więcej należałoby temat(cik)
zgłębić/poznać/odkryć ... aby później nie przejmować się tym, że siakiś opis
jest zły, czy dobry albo nie da(wa)ć się nabrać na mylący lub nie zawsze
powszechnie jasny "opis/nazwę-kwiatek" M$a;-)

--
Każdemu według ilości i jakości wkładanej pracy. 3xTak!
Nie według miary potrzeb czy zasług czy pochodzenia czy wykształcenia