Re: 7 wersji Visty

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 15:24:24 MET DST

Grzegorz Niemirowski log:
[...]
> Nie miałem żadnego obowiązku pisać więcej na ten temat. To był post
> informacyjny a nie mający wyrażać poglądy czy zaczynać dyskusje. Teraz
> piszesz EOD ale przecież to Ty zacząłeś dyskutować, ja tylko chciałem
> podać listę wersji. Ponadto miałem pewne prawo napisać to lekko
> humorystyczne zdanie. Zauważ, że Twoje posty bardzo często są pisane
> lekkim stylem.

Yah, Tylko, że ja się nie dziwię, że ktoś coś mi (od)pisze...
Grzegorz, IMHO szkoda czasu ... i nie o to chodzi(ło) czy masz/miałeś
obowiązek ... czy nie!
Napisałeś lekko humorystycznie to dostajesz/będziesz dostawał też czasami
"wesołe" Re:-) Powinieneś się z tym liczyć!
Prawo jest również moje i innych też. Postaw konkretny zarzut dlaczego nie
mogę dyskutować treści postu lub przepiscą, skoro nie jestem telepatą i nie
wiem/nie odkryłem do końca, że post był lekko humorystycznie informacyjny:-)
Napisałem EOD, aby ułatwić Ci wzajemne "pokojowe" rozstanie w tym wątku bez
ewentualnej dalszej eskalacji domniemań i posądzeń ... no i rozwijania
sztuki wyciągania z treści niekoniecznie poprawnych wniosków itd itp.
Nigdy nie odmawiałem nikomu prawo do repliki na moje dictum. Zatem i Tobie
też nie odmawiam pomimo wcześniejszego EOD.

--
Wyprodukowano W Chinach Rok Produkcji 2005
\B/ [  ] CE