Re: 7 wersji Visty

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 13:38:05 MET DST

Grzegorz Niemirowski log:
Zbieżność argumentów jest przypadkowa
> To jest sygnaturka i nie jest związana z treścią postu.
> Ale przecież ja nigdzie nie przedstawiłem swojego punktu widzenia.
Odczepiłem się przecież, ale skoro chcesz to jeszcze raz:
"...I pomyśleć, że teraz ludzie mają problemy z wyborem pomiędzy XP Pro i
:)" jest punktem widzenia pewnie alter-ego GN, które stać tylko na jedno
zdanie zakończone':-)' + odsyłacz.
EOD

--
harakiri sepuku