Re: upiększanie w2k

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 01:00:29 MET DST

Krzysztof Wolski wrote:
> Nie no, bez jaj - przełączyć sobie na klasyczny interfejs to żeden
> problem. Osobiście najbardziej wkur*** mnie taki upierdliwy dymek
> informujący mnie kilka razy dziennie że kończy mi się miejsce na dysku.
> Z tego co pamiętam nie obeszło się bez edycji rejestru. Takich kwiatków,
> ułatwiaczy i tym podobnych było kilka i mnie osobiście tylko utrudniały.
>
> Jak win2k skończy się support, to ja już dawno będę na linuxie siedział...

Jesli denerwuje Cie tak prosta rzecz jak pogrzebanie w rejestrze, to o
Linuksie narazie nie masz co marzyc. ZTCP ta informacje dalo sie gdzies
wylaczyc normalnie w opcjach, ale nie moge teraz sobie przypomniec gdzie
dokladnie.

Poza tym jest jeszcze Win2k3 o ktorym tutaj juz sie pisze, a Linuks jest
dobry, ale nie dla wszystkich - brak mi tam produktow Macromedii,
Adobe'a czy Discreetu.

--