Re: upiększanie w2k

Autor: Krzysztof Wolski <wloczykij78wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 00:10:55 MET DST

red napisał(a):

> Klikniecie prawym przyciskiem na pulpicie to za wiele? Jesli tak
> wykorzystujesz system, to faktycznie moze zostan przy 2000, ktoremu i
> szybciej skonczy sie support.

Nie no, bez jaj - przełączyć sobie na klasyczny interfejs to żeden
problem. Osobiście najbardziej wkur*** mnie taki upierdliwy dymek
informujący mnie kilka razy dziennie że kończy mi się miejsce na dysku.
Z tego co pamiętam nie obeszło się bez edycji rejestru. Takich kwiatków,
ułatwiaczy i tym podobnych było kilka i mnie osobiście tylko utrudniały.

Jak win2k skończy się support, to ja już dawno będę na linuxie siedział...

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"