Re: upiększanie w2k

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 13:48:31 MET DST

Krzysztof Wolski wrote:
> Tiaa... Tylko nie rozumiem, dlaczego po instalacji XP wychodziło mi na
> dysku jakieś 2,5 GB, a pod win2k tylko 1 GB. Marnotrawstwo zasobów. A

Nie pamietam dokladnie, co bylo, a co nie w Win2k, ale skads te roznice
sie biora. Strzelam, ale takie opcje jak np. przywracanie systemu? Poza
tym jakas ciekawa to instalacje masz, u mnie nie przekraczala 2GB i to
razem z SP2, ktory takze wprowadza sporo zmian i dodatkow.

> sam silnik dość podobny do tego z win2k. Dokonane modyfikacje nie w
> kazdym przypadku były udane.

Niemalze ten sam, po prostu z upgrade'ami i dostosowaniem pod nowszy sprzet.

> Pewnie, można sobie wszystkie wodotryski i podpowiadacze powyłączać, ale
> jak dla mnie za dużo zachodu.

Klikniecie prawym przyciskiem na pulpicie to za wiele? Jesli tak
wykorzystujesz system, to faktycznie moze zostan przy 2000, ktoremu i
szybciej skonczy sie support.

--