Re: upiększanie w2k

Autor: Arczi <I.HATE.SP_at_M...>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 14:10:23 MET DST

On 2005-09-03 13:48 red wrote:

> Nie pamietam dokladnie, co bylo, a co nie w Win2k, ale skads te roznice
> sie biora. Strzelam, ale takie opcje jak np. przywracanie systemu?

To podaj nowe rozwiązania/narzędzia, które faktycznie się przydają.
Jakoś żadnego nie uznałem za warte uwagi, a nie mogąc z nich zrezygnować
puchnie tylko bez sensu dysk. I wszystko trzeba wyłączać/odklikiwać, bo
wnerwia. Nie widzę _żadnego_ argumentu dlaczego XP ma być lepszy od 2k.

Wojna międzywindowsowa? ;D

--
Pozdrawiam
Arczi