Re: OT Re: Bardzo, bardzo prosty firewall

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 23:26:50 MET DST

Dnia 2005-08-26, *Michal Biek* w: <news:denvqe$f1c$1@opal.icpnet.pl>
napisał(a):

> 1. nie znał zbyt dobrze AE/BE lanquage

Tego to i ja nie wiem co to :)

> 2. nie miał zainstalowanego XP Pro

Ma...

> 3. nie miał na używanym PC uprawnień Admin

Ma. "Company policy", phi... :)

> 4. nie wiedział co to np. netstat

Wie ale jeszcze nie wiedziałem, żeby używał. Póki co tylko pingi. A co
najśmieszniejsze (dla mnie) zdaje się zapominać do czego służy Task
Manager. [*] Bo póki co jak już mnie dostatecznie wkurzą timeouty w
Thunderbirdzie albo rozłączenia Pulpitu Zdalnego na chwilę ratuję
sytuację gadżecikiem typu:
psexec \\komputer taskkill /f /im bitspirit.exe :) I mam niezły ubaw
słuchając przez ścianę jak po przeskanowaniu systemu wszystkimi możliwymi
anty- nawet nie wpadł na to, że w procesach "wisi" jakiś psexesvc.exe
którego normalnie tam wcale nie powinno być :) Zamiast tego lecą bluzgi
na poje* system, sprzęt i Tepsę:))) Ale to uciążliwe jest i już trochę
nudne. I dlatego szukam jakiegoś lepszego rozwiązania, możliwie niezbyt
oczywistego nawet przy użyciu np. google.

[*] A to niby absolwent informatyki. Co prawda po jakimś egzotycznym
kierunku na Akademii Rolniczej ale "papier" ma :)

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*