OT Re: Bardzo, bardzo prosty firewall

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 22:58:34 MET DST

goomish log:
> Heh, dzięki Michale za linka. Pamiętałem, że gdzieś kiedyś już go
> podawałeś ale coś nie mogłem go wygooglać :)
> Mam tylko (tak na boku tego wątku) jedno pytanko, bo jeszcze się tym nie
> "bawiłem": Czy te regułki działają bezobjawowo? Żadnych ikonek w trayu,
> informacji o zablokowaniu portu / programu? Pytam bo muszę jednemu
> gostkowi w firmie jakoś "dyskretnie" zablokować p2p. Chcę to zrobić "po
> cichu" bo to syn przełożonego :) a mnie się już znudziło notoryczne
> zapychanie sieci i ciągłe resetowanie badziewiastego SpeedStreama.

;-) Hi goomish!
IMHO możesz zacząć się modlić lub mniej więcej coś kole tego , aby "syn
przełożonego":
1. nie znał zbyt dobrze AE/BE lanquage
2. nie miał zainstalowanego XP Pro
3. nie miał na używanym PC uprawnień Admin
4. nie wiedział co to np. netstat
n. oraz nie był w związku z "dyskretnym" zablokowaniem p2p później zbyt
zawzięty na goomisie!:-)

--