Re: OT Re: Bardzo, bardzo prosty firewall

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 23:41:36 MET DST

goomish log:
> Tego to i ja nie wiem co to :)
> Ma...
> Ma. "Company policy", phi... :)
> Wie ale jeszcze nie wiedziałem, żeby używał. Póki co tylko pingi. A co
> najśmieszniejsze (dla mnie) zdaje się zapominać do czego służy Task
> Manager. [*] Bo póki co jak już mnie dostatecznie wkurzą timeouty w
> Thunderbirdzie albo rozłączenia Pulpitu Zdalnego na chwilę ratuję
> sytuację gadżecikiem typu:
> psexec \\komputer taskkill /f /im bitspirit.exe :) I mam niezły ubaw
> słuchając przez ścianę jak po przeskanowaniu systemu wszystkimi możliwymi
> [...]

AE=american english
BE=british english
Rozumiem, zatem IMHO można zaryzykować realizację "dyskretnego zablokowania"
opartego na jego PC/IPSec.
BTW ad.[*] sam widzisz jak to z absolwentami informatyki np. z AR :-) może
być...
Zatem "cele edukacyjne" zawsze "zyją" i mają swoje znaczenie...!;-)
GL
P.S.
Przy siakieś tam okazji po zrealizowaniu ...i napotkaniu na siakiś mój post
chętnie przeczytałbym Twój OT o wynikach sfinalizowania planów/reakcji
absolwenta:-)

--