Re: Problem z wyświetlaniem opisów/dymków

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 23:39:34 MET DST

Dnia 2005-08-25, *Psi Pauer / Schizofil* w:
<news:dejlme$10a$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Dzięki serdeczne.
> Chociaż czy to zero mi nie wyłączy całkiem 'dymków'?

No wyłączy. A na dodatek właściwie nie rozwiąże problemu bo znikną
podpowiedzi wyskakujące z traya a nie ToolTipy:)
Jeżeli nie używasz autoukrywania paska zadań powinno pomóc włączenie opcji
"Trzymaj pasek zadań na wierzchu". Jeżeli nie na stałe to przynajmniej
doraźnie, po przełączeniu (z kliknięciem Zastosuj) podpowiedzi ikon i
przycisków paska zadań wrócą na wierzch.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*