Re: Dostęp do Administratora?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:39:56 MET DST

Dariusz Kiszkiel log:
[...]
> Może nie powinieneś w swoich założeniach posuwać się zbyt daleko w
> którąkolwiek stronę? ;) Coś mi świta, że jakiś czas temu uraczyłeś
> pytającego całą masą numerów seryjnych do Windowsa XP.
Może tak, może nie ...ale to nazywa wolny wybór czy siakoś tak...;-)
Zechciej łaskawie zauważyć również, że podane seriale były "bez wsparcia"
...i w celach edukacyjnych/testowych;-)...oraz co było w sig...i że, też są
one dostępne na wielu stronach www.
[...]
> Dokładnie... Skoro, jak sam piszesz, obie opcje są dozwolone, to skąd
> prośba
> o litość?
Litości ...bo muszę czytać to co już jest lub można łatwo samemu znaleźć. A
ponieważ Tomek znajduje się, powiedziałbym językiem M$a, w moich Ulubionych,
jego Re zmusza mnie przeczytania czegoś ogólnego co już wiem:-) Oczywiście
to mój problem, ale ja też ino przypomniałem (bez siakiś odwołań, czy
przytyków), że rozwiązanie nie będzie skuteczne/pozyteczne w specyficznych
warunkach :-)

--
Time is money...!
It is right.