Re: Outlook 2003 i wysylanie odbieranie

Autor: Marcin Milewski <gep78_at_ANTYgazetaSPAM.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:51:56 MET DST

Jacek Marek napisał(a):

> No to tak:
> F9 - działa.
> wyślij/odbierz - jest i działa
> wyślij - jest i działa.

chyba sie nie zrozumielismy... jest sobie outlook (kiedys bylo sobie
zycie.. hehe) dodaje do niego konto pocztowe POP3 i lipa... nowa
wiadomosc nie posiada przycisku wyslij.. ani tez znalesc tej opcji nie
moge w menu, poza tym w glownym oknie outlooka nie ma przycisku
wyslij/odbierz... dodatkowo w menu opcje jest grupa wyslij/odbierz
ktorej nie mozna edytowac... (zwykle mozna dodajac badz usuwajac konto
ktore do niej sie odnosi)

instalowalem pare razy i nic.. to samo..

poddalem sie, ponowna instalacjia windowsa i optlooka rozwiazala
problem, to znaczy naprawila ale nie rozwiazala bo dalej nei wiem
dlaczego tak sie dzialo a nie usmeicha mi sie ponowna reinstalka w razie
  tego samego problemu...

pozdrawiam

--
Marcin Milewski
"nie ma ludzi nienormalnych, sa tylko nieprzebadani..."