Re: Dostęp do Administratora?

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:23:58 MET DST

Michal Biek <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:defa9g$10d$1@opal.icpnet.pl
> Dariusz Kiszkiel log:
> Miło, że jesteś....właśnie w tym sęk.
Oj..., jestem, jestem.... ;) Tylko że:
1. Czasami ręce opadają. ;)
2. Choroba XXI wieku: chroniczny brak czasu...
Więc często ledwie starcza czasu na czytanie...

> Ja zakładam: Pytający chce shaqować cudzy PC;-)
Może nie powinieneś w swoich założeniach posuwać się zbyt daleko w
którąkolwiek stronę? ;) Coś mi świta, że jakiś czas temu uraczyłeś
pytającego całą masą numerów seryjnych do Windowsa XP.

> Tomek IMHO, że zapomiał/zgubił własne admpasswd:-)
> Ponieważ z Pytania <Info> nie wynika o co faktycznie loto (w kazym razie
> ja nie jestem przekonany) i jaka jest konfiguracja obie opcje IMHO są
> dyskusyjnie tu dozwolone.
Dokładnie... Skoro, jak sam piszesz, obie opcje są dozwolone, to skąd prośba
o litość?

Jak dla mnie pytanie było wystarczająco precyzyjne, by można było na nie
udzielić odpowiedzi wskazującej właśnie na tego typu rozwiązanie... Debaty
nad intencjami, o ile te nie zostały przedstawione przez pytającego (Chociaż
nawet wtedy, siłą rzeczy, nie mamy możliwości sprawdzenia w jakim stopniu
pokrywaja się one ze stanem faktycznym), raczej niewiele pomogą....

--
Darek (DAKOTA)