Re: Dostęp do Administratora?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 14:45:53 MET DST

On Tue, 23 Aug 2005 16:39:56 +0200, Michal Biek wrote:

> Dariusz Kiszkiel log:
> [...]
> Może tak, może nie ...ale to nazywa wolny wybór czy siakoś tak...;-)
> Zechciej łaskawie zauważyć również, że podane seriale były "bez wsparcia"
> ...i w celach edukacyjnych/testowych;-)...oraz co było w sig...i że, też są
> one dostępne na wielu stronach www.
> [...]

Podawanie seriali (czy "ze wsparciem" czy w celach edukacyjnych) jest
nielegalne. Chciałbyś żeby ktoś opublikował np Twój PIN do karty i zczytane
w binarce dane z Twojej karty kredytowej?
To że materiały są dostępne nie oznacza że należy ułatwiać życie
złodziejom.
Dane o tym jak otwierać zamki czy budować bomby są dostępne w sieci, a
jednak nie podaje się linków na prawo i lewo.
Podobnych przykładów można podać więcej ...

--
Piotrek