Re: POMOCY KOLEDZY!!!

Autor: Goomy <goomy_at_interia.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 22:48:24 MET DST

> Witam wszystkich na Liscie,
>
> bardzo prosze Was o pomoc w imieniu kolegi. Wyslal mi smsa z jachtu gdzies
> Zatoki Finskiej, ze padl im system w komputerze, ktorego uzywaja do
> nawigacji i
> sciagania prognozy pogody. W zwiazku z tym potrzebuje on kody do wnidowsa
> xp sp2
> corporate edition.
>
> Poniewaz ja nie mam pojecia o komputerach w ogole, a sprawa jest dosc
> wazna i
> pilna, bardzo prosze wszystkich o wskazowki, gdzie mozna znalezc takie
> kody.

> [...]
Powinien byc na plycie albo na naklejce na komputerze. Niech zadzwoni do
mamy i mama mu poda serial z pudelka z półki nad biurkiem. Czlowieku nawet
jak ktos ma to nie da bo zaplacil za system.
Z tego co wiem system GPS nie potrzebuje windowsa, pogode moga sobie
sprawdzic przez wap na komorce to raz a dwa ze komunikaty pogodowe sa
dostepne przez radio.

Pozdrawiam
_
Goomy