Re: POMOCY KOLEDZY!!!

Autor: markooff <ghfd_at_no-spam.free>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 12:34:45 MET DST

Goomy wrote:

> [...]

Eee... Do nawigacji ? I uzywaja Windowsa ?? :P lol
Troszke mialem doczynienia z "woda" i z tego co zauwazylem do takich
rzeczy jak nawigacja uzywa sie systemow real-time a nie soho. Cos mi tu
smierdzi na kilometr zgnilym kalmarem :)
Anyway, wejdz sobie na astlaviste (www.stalavista.com) i poszukaj.
To nawet dla nie badzo siedzacego w komputerach
czlowieka niezbyt trudne.

Pozdrawiam