Re: POMOCY KOLEDZY!!!

Autor: Dominik <dgrotowskiWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 03:12:50 MET DST

Bardzo dziekuje wszystkim za pomocne wskazowki, przepraszam tych, ktorych urazil
moj brak wiedzy komputerowej, a wszelkie posty z czasem wprost ziejacymi jadem
zlosliwosciami zostawiam bez komentarza.

Znalazlem poszukiwane kody i wyslalem SMSem koledze. Na razie nie mam od niego
zadnego odzewu, wiec i sam nie moge sie zapytac, czy ma legalnie zdobytego
windowsa. W kazdym razie poniewaz nie wiem dokladnie, czy maja papierowe mapy
(na Zat. Finska wielu armatorow nie chce kupowac, bo malo kto tam plywa),
uznalem sprawe za wazniejsza, niz rozwazania nad prawami autorskimi Microsoftu
(ktory zreszta sam uczciwoscia nie grzeszy).

Wybaczcie, ze nie bede odpowiadac na zadne kolejne posty, ale moja obecnosc na
tej liscie byla jednorazowa i juz nie bede tu zagladac.

Pozdrawiam,
Dominik