Re: ogromny problem, chyba z mbr

Autor: <micek81_at_op.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 20:42:54 MET DST

> Jak podasz mi sutawienia (dysakow co n ktorym kanale masz) i czy uzywasz
> lilo czy gruba, to moge Ci od razu gotowy config wyslac
> :)
>
> Pozdrawiam

heh, chodzi o to ze po instalacji linuxa, on wykryl windowsa, ale ten windows
sie nie uruchamial... chyba jednak linux cos zepsul (prosze linuxiarzy o nie
wszczynanie klutni, linux jest jedynym systemem ktorego uzywam, ale popsulem
tacie komputer i teraz musze go naprawic, dlatego instaluje windowsa, to nie
jest prowokacja :-( )

pozDRawiam
micek :-(