Re: udostepnianie neostrady

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 21:01:10 MET DST

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ddnng5$odp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> System backupu na firewallu? No gościu, Ty to bohater jesteś :P

Nie korzystam z tego systemu w roli firewalla i bramki do Internetu
jednocześnie - iptables na nim służy wyłącznie do ochrony tego jednego
jedynego komputera właśnie z uwagi na jego strategiczne znaczenie.
Ochronę sieci powierzyłem zewnętrznemu sprzętowemu routerowi z VPN.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/