Re: ogromny problem, chyba z mbr

Autor: markooff <ghfd_at_no-spam.free>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 21:04:51 MET DST

micek81@op.pl wrote:

> heh, chodzi o to ze po instalacji linuxa, on wykryl windowsa, ale ten windows
> sie nie uruchamial... chyba jednak linux cos zepsul (prosze linuxiarzy o nie
> wszczynanie klutni,

Ja tylko napislaem jak i co bym zrobil zeby przywrocic dzialanie
kompa.:) Jelsi u ciebie zadziala kombinacja fixmbr + fixboot to bede sie
tylko cieszyl :) Sorry , jesli to wziales za atak, nieslusznie zreszta
bo sam uzywam obu systemow i wcale nie zamierzam czegokolwiek dowodzic
n/t ew. wyzszosci jedneog nad drugim. :P

linux jest jedynym systemem ktorego uzywam, ale popsulem
> tacie komputer i teraz musze go naprawic, dlatego instaluje windowsa, to nie
> jest prowokacja :-( )

Coz nie uruchamial sie ,to normalne bo trzeba recznie edytowac wpisy tak
zeby sie windowsowy boot manager uruchomil :)
(przykladowo dla gruba)
map (hd0) (hd1)
map (hd1) (hd0)
root (hd1,0)
savedefault
makeactive
chainloader +1

Mogles nie wiedziec, ale na przyszlosc jak instalujesz nowy system ,to,
dobra rada, wez to zrob na nowym dysku :)

Pozdrawiam