Re: Serwis WWW na Windows 2003 Server - czy to dobry pomysl?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 10:29:05 MET DST

Użytkownik "MiRuS" <mirus69@USUN-TO.interia.pl> napisał w wiadomości
news:ddhgn2$l52$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zdania osob trzecich niestety sa podzielone. A ja po prostu nie
> znam sie na Windows 2003 Server i nie wiem jakie on ma
> zabezpieczenia w tym zakresie. Podejrzewam, ze na pewno cos tam
> ma, bo to przeciez jest "server" jak sama nazwa wskazuje i zakup
> CISCO 2811, sugerowany przez dostawce sklepu internetowego,
> wydaje mi sie lekka przesada, tym bardziej ze na razie mam lacze
> ADSL 512 (w gore), jesli to nie wystarczy to sprobuje SHDSL 2000,
> i dopiero jakby to bylo za malo bede myslal o POLPAK-u.

Słówkiem "serwer" się nie sugeruj tutaj. Zasada jest taka, że system
sobie, a zabezpieczenie otoczenia w jakim działa - sobie. Połączenie
tych dwóch funkcji w jednym środowisku które ma samo siebie chronić
stwarza o wiele większe zagrożenie jego kompromitacji, niż gdyby te
usługi były postawione na osobnych, dobrze zabezpieczonych maszynach.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/