Re: Serwis WWW na Windows 2003 Server - czy to dobry pomysl?

Autor: MiRuS <mirus69_at_USUN-TO.interia.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 08:48:45 MET DST

"Tomasz Onyszko" napisał:
> Jezeli nie jestes tego pewny i nie czujesz sie przekonany to zasiegnij
> rady kogos trzeciego - niech przejrzy twoja konfiguracje.

Zdania osob trzecich niestety sa podzielone. A ja po prostu nie znam sie na
Windows 2003 Server i nie wiem jakie on ma zabezpieczenia w tym zakresie.
Podejrzewam, ze na pewno cos tam ma, bo to przeciez jest "server" jak sama
nazwa wskazuje i zakup CISCO 2811, sugerowany przez dostawce sklepu
internetowego, wydaje mi sie lekka przesada, tym bardziej ze na razie mam
lacze ADSL 512 (w gore), jesli to nie wystarczy to sprobuje SHDSL 2000, i
dopiero jakby to bylo za malo bede myslal o POLPAK-u.