Re: AD - skrypty logowania - jak wyswietlic grafike?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 15:06:23 MET DST

On Wed, 10 Aug 2005 14:57:00 +0200, Tomasz Chmielewski wrote:

> skrypty uruchomione podczas startu maszyny dzialaja w kontekscie SYSTEM.
> skrypty logowania uzytkownika dzialaja z uprawnieniami uzytkownika.
>
> moze niejasno sie wyrazilem, ale mi chodzi o te uruchamiane podczas
> startu peceta, nie jak sie loguje uzytkownik.

Pisałeś o skryptach logowania :) Założyłem że o takie właśnie chodzi :)
startupscripts to oddzielna kategoria :)

> eee, na pewno jest juz cos takiego (np. cos prostego do wyswietlania
> obrazkow, html, itp.).

Pewnie że jest - http://tucows.icm.edu.pl i masz setki różnych. Ja bym
jednak do napisów napisał swojego cudaczka :) W ostateczności użył banner.
exe :)

> tylko jak?

A używałeś np BGInfo? Ja używam na niektórych maszynach
(http://www.sysinternals.com/Utilities/BgInfo.html)

> :))

Nie ma lekko - miękkie serce, twarda d..a :)

--
Pozdrawiam
Piotrek