Re: AD - skrypty logowania - jak wyswietlic grafike?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 14:57:00 MET DST

Piotr Smerda wrote:

> Echm ... skrypty logowania nie działają chyba w kontekście SYSTEM. Ale mogę
> się mylić.Wydaje mi się, że działają w kontekście uprawnień użytkownika.

skrypty uruchomione podczas startu maszyny dzialaja w kontekscie SYSTEM.
skrypty logowania uzytkownika dzialaja z uprawnieniami uzytkownika.

moze niejasno sie wyrazilem, ale mi chodzi o te uruchamiane podczas
startu peceta, nie jak sie loguje uzytkownik.

> A co do wyświetlania. Ściągnij sobie triala jakiegokolwiek VisualC#/VB/C++
> albo poproś kogoś by Ci przygotował np 10 execów które wyświetlają dużą
> czcionką jakiś napis - w ostateczności może być to podany jako argument
> napis.

eee, na pewno jest juz cos takiego (np. cos prostego do wyswietlania
obrazkow, html, itp.).

> Możesz też zastosować podmiankę tła na desktopie na czas instalacji -
> generujesz jakiś napis czcionką 72 i nie ma bata by nie zauwazyli :)

tylko jak?

> To odłącz im od płyty :P
> Wiem wiem, zostaje zailanie itd. Ale po takiej akcji taki user po
> odpowiednim spacyfikowaniu będzie przechodził na drugą stronę ulicy jak Cię
> zobaczy :)

:))

--
Tomek