NTBackup i czyszczenie catalog entries.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 14:59:45 MET DST

Witam
Mam komputer na którym leży dużo katalogów z plikami.
Jest tego dość dużo, a nie chcę robić backupów pełnych co godzinę bo i tak
bym się nie wyrobił. Wybrałem backupy typu differential - każdy katalog
backupuje się do oddzielnego BKFa.
Wszystko działa tak jak trzeba, jednak jest jeden malutki zgrzyt.
Wchodząc do NTBackup-a (GUI) widzę w zakładce Restore listę wszystkich
backupów wykonywanych za pomocą tych skryptów. I stąd moje pytanie :
Czy da się w jakiś sposób (skrypt/WMI) wyczyścić te wpisy. Może jest to
gdzieś w jakimś pliku zapisane? Może w rejestrze?
Googlałem ale niestety nic ciekawego nie znalazłem.Zależy mi na
automatyzacji tego procesu bo ręczne czyszczenie nie wchodzi w grę -
dziennie przyrasta mi jakieś 700 wpisów :/.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Pozdrawiam
Piotrek