Re: [tech] jak wygladaja dane przy span volume kiedy padnie dysk

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 16:27:12 MET DST

"Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message
news:1htmzxkjpo9ik$.1vbppg4quxb3$.dlg@40tude.net...

> Span Ci raczej dużej wydajności nie zaoferuje - pozwoli wykorzystać
> "ścinki" na dyskach tak by mieć jeden duży wolumen.
> Przy stripe widać przyspieszenie, ale tak jak pisałeś, bezpieczeństwo jest
> praktycznie zerowe.
> No ale w końcu tylko twardziele nie robią backupów ...

Zrob backup 1.2TB... :D - pytam sie o span set volume bo mam iles dyskow i
chce wiedziec jakie jest ryzyko uwalenia danych na wszystkich dyskach jesli
padnie tylko jeden dysk dla span set. co do stripingu zdaje sobie sprawe ze
padniecie jednego niszczy wszystko ale span to sklejenie w jedna przestrzen
roznych dyskow, nie jest jasno okreslone czy uszkodzeniu ulegna dane na
uszkodzonym dysku + zakladki - czy poleci caly span set.
Problem nie w danych ktore sa backupowane tylko w predkosci ich ewentualnego
odtwarzania a co z tym zwiazane zablokowania pracy