Domena NT, stacje XP, cyrk z polisami

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 16:09:59 MET DST

Mamy sobie domenę na NT4.0 Srv. Kiedyś były dwa kontrolery, teraz został
jeden. BDC został promowany do PDC, a stary PDC został zastąpiony
W2kSrv. W tej chwili jest tylko jeden kontroler domeny.
Były sobie stacje na NT4 Wks i było fajnie. Polisy były ustawione i
wszystko działało. Po dołączeniu stacji na XP Pro SP1 zaczęły się
michałki. Polisy czasami się aplikują, czasami nie. Na niektórych
stacjach skrypty logowania się uruchamiają, na niektórych nie. Profile
się rozjeżdżają. Ludzie się logują i nagle nie mają żadnych ograniczeń
(na NT4 też).
Od której strony to debugować? Bo nie bardzo nawet wiem czego szukać.
Mógłby mnie ktoś dobry naprowadzić na dobrą wędkę? :-)

Pozdrawiam

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft  Office 2000: Żegnajcie wieczory w
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. biurze