Re: dziwne

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 03:38:15 MET DST

Użytkownik "B.G" <b0ggac.usunto.@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dcnj2o$cum$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
> wiadomości

> nie wiem... i nie dam rady teraz ustalic tego.

> na komputerze (tez XP) z ktorego wyciagnieto ten dysk - wszystko
> bylo ok a tu teraz tylko chkdsk umie sie z nim dogadac...
> konsola po probie wejscia na jego literki mowi ze "wolumin nie
> zawiera rozpoznawanego systemu plikow"
> a explorator proponuje format.

Prawdopodobnie partycje były zakładane przy innej geometrii dysku.
Popatrz w tabelę partycji, na której głowicy kończą się te partycje:
na 239 (źle) czy też na 255 (prawidłowo). Żeby uniknąć takich
problemów w przyszłości, nie wolno zezwalać płycie na
autorozpoznawanie dysków, lepiej ręcznie wymusić tryb LBA/255 głowic.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/