Re: dziwne

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 12:48:55 MET DST

> A czym te partycje były tworzone? Słyszałem kiedyś o podobnym
> problemie -- ktoś utworzył partycje jakimś dziwnym narzędziem

nie wiem... i nie dam rady teraz ustalic tego.

> i były w MBR źle oznaczone bodajże, więc część narzędzi je
> "widziała" poprawnie, ale Eksplorator normalnie nie chciał
> odczytywać katalogu.

na komputerze (tez XP) z ktorego wyciagnieto ten dysk - wszystko bylo ok
a tu teraz tylko chkdsk umie sie z nim dogadac...
konsola po probie wejscia na jego literki mowi ze "wolumin nie zawiera
rozpoznawanego systemu plikow"
a explorator proponuje format.

--
B.G                                    GG#51489