Re: podczas instalacji programu okienko konsoli wyświetla "Invalid command.com. Unable to load cammand.com"

Autor: Maciej Stawiszyński <mstawiszUSUN_at_TOpoczta.onet.pl>
Data: Sun 31 Jul 2005 - 19:46:30 MET DST

> Może pomoże np.: cmd ---> sfc /scannow
> Skojarzyło mi się toto z <Windows Ochrona Plików>, zatem jw.
> spróbowałbym...
Hm, nie sadze zeby to byla wina ochrony plikow bo na drugim kompie
odpalanym z tego samego image'u systemu operacyjnego jest instalaowana
ta sama aplikacja instalacyjna i przechodzi bez problemow :-D

> [...]
> command.com jest m.in. potrzebny do uruchamiania środowiska MS-DOS16b...
> Konsoli W2k3 z command.com nie uruchomisz. Niby to podobne, a jednak nie
> to samo!:-)
No wlasnie ale samo jako takie nie jest potrzebne Win2k3 do działania...
Ale mam pytanie w takim razie jak wytlumaczyc odpalanie przez program
instalacyjny command.com'a? Czyzby potrzebowal uruchomic (ten program)
jakis skrypt czy inny program dzialajacy pod dosesm i stad odpalanie
command.com'a??

Kurde walcze z tym juz od tyfgodnia i nie moge znalezc rozwaiania,
przegooglalem all net, obcojezyczny rowniez :-D i nic...
Jak ktos ma jakies pomuysly nawet najbardziej absurdalne niech poisze...

Aha wymienilem tez pamiec bo myslalem ze moze to wina pamieci, z tego co
kojarze command.com grzebie cosik po pamieci...

Pomimo wymiany na inna dzialajaca na pewno kosc problem na tym kompie
sie pojawia...

--
Maciej Stawiszyński
mstawiszUSUN_TO@gmail.com