Re: podczas instalacji programu okienko konsoli wyświetla "Invalid command.com. Unable to load cammand.com"

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 31 Jul 2005 - 21:39:07 MET DST

Maciej Stawiszyński log:
> Hm, nie sadze zeby to byla wina ochrony plikow bo na drugim kompie
> odpalanym z tego samego image'u systemu operacyjnego jest instalaowana ta
> sama aplikacja instalacyjna i przechodzi bez problemow :-D
:-) A "invalid" i "Unable to load..." to "widzimisie" tego drugiego?! ...!
Informowaniem i sprawdzaniem plików zajmuje sie własnie "...Ochrona Plików"
Jeżeli w jednym ją masz aktywną/dostępną, a drugim nie, no to wiesz...!;-)
> No wlasnie ale samo jako takie nie jest potrzebne Win2k3 do działania...
> Ale mam pytanie w takim razie jak wytlumaczyc odpalanie przez program
> instalacyjny command.com'a?
Filemonitor, Process Explorer, ... ???
Trojan, Virus...?:-P
> Czyzby potrzebowal uruchomic (ten program) jakis skrypt czy inny program
> dzialajacy pod dosesm i stad odpalanie command.com'a??
Nie można (za)instalować tego programu spod MS-DOSa?
> Kurde walcze z tym juz od tyfgodnia i nie moge znalezc rozwaiania,
> przegooglalem all net, obcojezyczny rowniez :-D i nic...
Pewnie próbowałeś/trafiłeś np. COR... to i nic...?!:-P
[...]

--
Kto mi skasował com...?!